პრეზენტაციის რუბრიკა
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე
დაბალი
|
აკეთებს პრეზენტაციას
|
საუბრობს თემატიკის შესაბამისად. დამაჯერებლად.
პასუხობს კითხვებზე.
|
საუბრობს თემატიკის ირგვლივ, აკლია
დამაჯერებლობა, პასუხობს კითხვებზე ნაწილობრივ.
|
საუბრობს, თემატიკის ირგვლივ, ზოგჯერ აზრი
ბუნდოვანია, უჭირს კითხვებზე პასუხი.
|
მოძიებული ინფორმაციის შესაბამისობა.
|
მოძიებული ინფორმაცია მიზნის შესაბამისია, საინტერესოა, იცავს დროის ლიმიტს.
|
მოძიებული ინ ფორმაცია შესაბამისია მიზანთან,
ძალიან პატარაა , ან ძალიან დიდია.
|
მოძიებული ინფორმაცია შეუსაბამოა მიზანთან. უჭირს
აუდიტორიის წინ წარდგენა.
|
ორგანიზება
|
სლაიდის სათაური, რომლითაც პრეზენტაცია იხსნება,
აუდიტორიის ინტერესს აღძრავს.
პრეზენტაციის ბოლო სლაიდი შემაჯამებელ,
მნიშვნელოვან
ინფორმაციას აცნობს აუდიტორიას.
|
სლაიდი, რომლითაც ჩვენი პრეზენტაცია იხსნება,
თემატიკის შესაბამისია.
პრეზენტაციის ბოლო სლაიდი შემაჯამებელ ინფორმაციას აცნობს აუდიტორიას.
|
სლაიდი, რომლითაც ჩვენი პრეზენტაცია იხსნება, არ
ახდენს თემატიკის დემონსტრირებას.
პრეზენტაციის ბოლო სლაიდი ზოგადად შემაჯამებელ
ინფორმაციას არ აწვდის აუდიტორიას.
|
დიზაინი/ფორმა
|
ვიყენებთ გრაფიკულ გამოსახულებებს შესაბამისი
ტექსტებით პრეზენტაციის
საინტერესოდ და ინფორმაციის სრულყოფილად
წარმოსადგენად.
|
ვიყენებთ გრაფიკულ გამოსახულებებს ტექსტებთან
ერთობლიობაში.
|
პრეზენტაციაში ვიყენებთ ზოგიერთ გრაფიკულ
გამოსახულებას ტექსტებით, მაგრამ ზოგიერთი სურათი ძირითადი თემატიკიდან
ყურადღების გადატანას იწვევს, ან სლაიდზე ძალიან დიდი მოცულობის ტექსტია
წარმოდგენილი.)
|
შეფასების რუბრიკა კომენტარებით
შეფასების კრიტერიუმები
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
თანამშრომლობა
|
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
ყველა ჯგუფის წევრთან ვერ თანამშრომლობს.
|
არ თანამშრომლობს ჯგუფთან.
|
ინფორმაციის მოძიება
|
იძიებს ინფორმაციას
|
ნაწილობრივ შეესაბამება მოძიებული ინფორმაცია მიზანს.
|
უჭირს ინფორმაციის მოძიება.
|
ფოტოსურათის გადაღება.
კითხვარით გამოკითხვა.
ინტერვიუს ჩაწერა.
ხელოვნების ნიმუშის შექმნა.
|
იღებს ფოტოსურათებს.
ატარებს გამოკითხვას.
იღებს ინტერვიუს.
თავისი ფანტაზიით ქმნის გამოყენებითი
ხელოვნების ნიმუშს.
|
იღებს ფოტოსურათებს, არ ატარებს გამოკითხვას, არ იღებს ინტერვიუს,ვერ
ახერხებს ხელოვნებ ის ნიმუშის შექმნას.
|
შეფასების რუბრიკა: "ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე"
ვიცი
|
ვისწავლე
|
მინდა ვიცოდე
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment